VÁSÁRLÁS MENETE

A megrendelés véglegesítéséhez előzetes regisztráció és bejelentkezés szükséges!

Termékek és szolgáltatások egyidejű rendelése nem lehetséges, kizárólag külön-külön tehetők a kosárba.
Ennek oka, hogy a termékek ÁFÁ-t tartalmaznak és minden esetben kiszállítás útján, utánvéttel (magyarországi cím esetén) vagy előre utalással (külföldi cím esetén) jutnak el Önhöz.
Ezzel szemben a szolgáltatások ÁFA mentesek és áruk kiegyenlítése kizárólag banki átutalással lehetséges. Szerződött futár cégünkön keresztül nincs lehetősége kifizetni a szolgáltatásokat, kizárólag a termékeket.

A termék és szolgáltatás rendelésének lépései az alábbiakban olvashatóak.

I. Termék / szolgáltatás keresése (megjelenése)

  1. A termékeket és a szolgáltatásokat a Webshop menüpont alatt találja.
  2. Az itt megjelenő képekre vagy gombokra kattintva a kiválasztott termék / szolgáltatás adatlapjára jut.

II. Termék / szolgáltatás rendelése

Válassza ki a kívánt terméket / szolgáltatást a menüből és tegye be a kosárba. A kosár tartalmát a vásárlás során végig módosíthatja, tetszése szerint válogathat bele termékeket / szolgáltatásokat, módosíthatja a megrendelt mennyiséget, vagy akár törölhet termékeket / szolgáltatásokat az esetleges rendelésből.

A termék / szolgáltatás adatlapján lévő gombbal és mennyiség választóval tudja a terméket / szolgáltatást a kosárba helyezni.

A kosár tartalmát úgy tudja ellenőrizni, hogy oldalunk felső részén található Kosaram feliratra kattint.

A megrendelés lezárása után már nincs lehetősége a változtatásokra.

III. A termék elérhetősége és a várható szállítási ideje

Amennyiben az Ön által rendelt termék nincs raktáron, munkatársunk e-mail-ben vagy telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot. Ekkor lehetősége van arra, hogy megvárja, amíg a termék a raktárba érkezik, vagy eláll a vásárlástól és egy másik terméket rendel meg.

A kiszállítási idő: a megrendelés visszaigazolását követő 1-3 munkanapon belül.

IV. Kosár

Termékek és szolgáltatások egyidejű rendelése nem lehetséges, kizárólag külön-külön tehetők a kosárba.
Ennek oka, hogy a termékek ÁFÁ-t tartalmaznak és minden esetben kiszállítás útján, utánvéttel jutnak el Önhöz.
Ezzel szemben a szolgáltatások ÁFA mentesek és áruk kiegyenlítése kizárólag banki átutalással lehetséges. Szerződött futár cégünkön keresztül nincs lehetősége kifizetni a szolgáltatásokat, kizárólag a termékeket.

A. Termékek

A kosárban a kiválasztott, és megvásárolni kívánt termékek listáját láthatja - a termék pontos nevét, a darabszámot (lehet változtatni).
A termékek feltüntetett vásárlási ára az ÁFA-t tartalmazza.
Termékrendelés esetén minden alkalommal szállítási költséget számítunk fel.

B. Szolgáltatások

A kosárban a kiválasztott, és megvásárolni kívánt szolgáltatások listáját láthatja.
A szolgáltatások feltüntetett vásárlási ára ÁFA mentes.Szolgáltatásrendelés esetén szállítási költség nem kerül felszámításra.
A kosár tartalmát úgy tudja ellenőrizni, hogy oldalunk felső részén található Kosaram feliratra kattint.

V. Bejelentkezés, Jelszó

  1. Megrendelését bejelentkezés nélkül is összeállíthatja, de véglegesíteni csak a regisztrációt és bejelentkezést követően tudja.
  2. Regisztrált vásárló - Adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd folytassa a megrendelést.
  3. Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az Elfelejtette a jelszavát? linkre, írja be a regisztrált e-mail címét, és kövesse a rendszerünk által küldött e-mailben levő utasításokat.

VI. Személyes adatok

Minden vásárlás alkalmával lehetősége van módosítani a regisztráció során megadott számlázási és szállítási adatait. Amennyiben tartósan kívánja módosítani a fenti adatokat, oldalunk felső részén (a bejelentkezést követően) a Profilom menüpont alatt megteheti.

A számlán minden esetben az a név és cím fog szerepelni, amit a rendelés leadásakor megad!
A rendelés véglegesítését követően, az adott rendelésben megjelölt számlázási adatokat nem tudjuk módosítani!

VII. Rendelés véglegesítése

Rendelését a „Rendelés elküldése” gombra kattintva tudja véglegesíteni.

Ezután már nincs lehetősége a számlázási és szállítási adatainak módosítására!
Kérjük, minden esetben bizonyosodjon meg arról, hogy helyesen adta meg számlázási és szállítási adatait, a megfelelő mennyiségű terméket helyezte a kosárba, illetve a megfelelő szolgáltatást választotta ki.

A számlázási adatokat a rendelés teljesítését követően, a számla kiállítása után nem tudjuk módosítani. Kérjük, minden esetben bizonyosodjon meg, hogy a rendelés visszaigazolásában szereplő adatok megfelelőek a számla kiállításához.

Ha minden adat helyes, és teljes a rendelés, nyomja meg a „Rendelés elküldése” gombot.